Cea de-a doua sesiune de admitere pentru ediţia de anul acesta a Şcolii ADC*RO se află pe ultima sută de metri.
Dacă ştii să povesteşti în imagini, să schimbi mesajele din afişe publicitare, să pui YALE într-un Outdor şi să compui propriul script pentru un spot TV, atunci intră pe site şi rezolvă brief-ul de admitere.
Tutorii Şcolii caută tineri creativi, determinaţi şi curajoşi. Dacă crezi că eşti unul dintre ei, grăbeşte-te să îţi demonstrezi talentele până luni, 7 noiembrie.
Ce trebuie să faci?
Să vii cu nişte super-idei care vor impresiona şi cei mai tari directori de creaţie. Şcoala se adresează tinerilor care au calităţi creative, sunt dispuşi să le demonstreze şi să muncească pentru a le antrena. În permanenţă. Căci performanţă nu este acelaşi lucru cu potenţialul.
Poţi să ajungi, astfel, la: ADDV EuroRSCG, Cohn&Jansen JWT, Gavrilă & Asociaţii, Friends Advertising, GMP Advertising, McCann Erickson România, MRM Worldwide Bucureşti, , Publicis şi Odyssey Communication.
Aflată la cea de-a patra ediţie, Şcoala a devenit deja un punct de reper pentru nivelul de pregătire al tinerilor care îşi doresc să lucreze în publicitate, acest standard ridicat fiind şi motivul pentru care tutorii şi organizatorii au decis organizarea unei noi sesiuni de admitere pentru această ediţie.
Ce spun foştii absolvenţi: YouTube video.
Tutorii de anul acesta sunt pregătiţi să noteze idei proaspete.Iată ce au avut de spus o parte din ei despre ce aşteaptă de la studenţii acestei ediţii:
Cătălin Dobre- Group Creative Director McCann Erikson România
“Smartphone-uri, Aplicaţii, Facebook, Youtube, Twitter, Foursquare, QR Code-uri şi aşa mai departe. Toată lumea dispune de tehnologia necesară pentru a-şi exprima şi promova creativitatea.
Trăim o perioadă care fie va da cea mai creativă generaţie de până acum, fie va genera mediocritate. Misiunea noastră e să fim mai exigenţi ca oricând pentru a avea grijă ca primul scenariu să se îndeplinească.
Tinerii sunt foarte creativi în viaţa lor de zi cu zi, în statusurile pe care le postează pe Facebook, în filmuleţele pe care le urcă pe Youtube, în pozele pe care le fac şi le pun pe bloguri. Vreau să-şi folosească această creativitate curată, nealterată de influenţe publicitare, şi în următoarea sesiune de admitere a şcolii ADC.
Vreau să am surprize, vreau idei noi.”
“Smartphone-uri, Aplicaţii, Facebook, Youtube, Twitter, Foursquare, QR Code-uri şi aşa mai departe. Toată lumea dispune de tehnologia necesară pentru a-şi exprima şi promova creativitatea.
Trăim o perioadă care fie va da cea mai creativă generaţie de până acum, fie va genera mediocritate. Misiunea noastră e să fim mai exigenţi ca oricând pentru a avea grijă ca primul scenariu să se îndeplinească.
Tinerii sunt foarte creativi în viaţa lor de zi cu zi, în statusurile pe care le postează pe Facebook, în filmuleţele pe care le urcă pe Youtube, în pozele pe care le fac şi le pun pe bloguri. Vreau să-şi folosească această creativitate curată, nealterată de influenţe publicitare, şi în următoarea sesiune de admitere a şcolii ADC.
Vreau să am surprize, vreau idei noi.”
Sorin Tranca- Creative Director Friends Advertising
“În fiecare an, cineva mă scoate din bârlog şi mă trimite la şcoală. După ce îmi fac temele, îmi iau ghiozdanul, pun în el slaidsouri, pauarpointuri, colecţii de spoturi, explicaţii, jocuri şi jucării şi mă duc pan’aici pe Victoriei să ţin prelegeri unor necunoscuţi. Apoi mă întorc la birou şi-i aştept pe ei să vină cu temele făcute, petrecând în fiecare săptămână în jur de 4-5 ore pentru a-i ajuta să le rezolve. Şi tot aşa preţ de 12-14 săptămâni, mai cu bune, mai cu rele. Nimeni nu mă plăteşte pentru aceste aproape 2 săptămâni (orele, însumate) de muncă. Ca mine mai sunt vreo 11 colegi directori de creaţie, din alte agenţii. Ca şi mine, atenţi să dea feedbackuri corecte, să nu fusareasca, cu un ochi deschis mereu către descoperirea de diamante (ne)şlefuite.
Rezultă un total de… cât? Să zicem 12 x 2 = 24 de săptămâni, aproape o jumătate de an de timp pus la bătaie de directorii de creaţie din România (nu mai adaug şi pregătirea şcolii sau timpii de jurizare), pe care o donăm, absolut gratuit şi benevol, Şcolii ADC.
Aşa că vă rog, dragi aspiranţi, să petreceţi şi voi măcar 3 zile cu temele de admitere.
Ce-am văzut până acum a fost foarte slab. Neglijent. Scris în fugă. Aş putea spune, luându-mă puţin în serios, că era lipsit de respect.”
“În fiecare an, cineva mă scoate din bârlog şi mă trimite la şcoală. După ce îmi fac temele, îmi iau ghiozdanul, pun în el slaidsouri, pauarpointuri, colecţii de spoturi, explicaţii, jocuri şi jucării şi mă duc pan’aici pe Victoriei să ţin prelegeri unor necunoscuţi. Apoi mă întorc la birou şi-i aştept pe ei să vină cu temele făcute, petrecând în fiecare săptămână în jur de 4-5 ore pentru a-i ajuta să le rezolve. Şi tot aşa preţ de 12-14 săptămâni, mai cu bune, mai cu rele. Nimeni nu mă plăteşte pentru aceste aproape 2 săptămâni (orele, însumate) de muncă. Ca mine mai sunt vreo 11 colegi directori de creaţie, din alte agenţii. Ca şi mine, atenţi să dea feedbackuri corecte, să nu fusareasca, cu un ochi deschis mereu către descoperirea de diamante (ne)şlefuite.
Rezultă un total de… cât? Să zicem 12 x 2 = 24 de săptămâni, aproape o jumătate de an de timp pus la bătaie de directorii de creaţie din România (nu mai adaug şi pregătirea şcolii sau timpii de jurizare), pe care o donăm, absolut gratuit şi benevol, Şcolii ADC.
Aşa că vă rog, dragi aspiranţi, să petreceţi şi voi măcar 3 zile cu temele de admitere.
Ce-am văzut până acum a fost foarte slab. Neglijent. Scris în fugă. Aş putea spune, luându-mă puţin în serios, că era lipsit de respect.”
Mai multe informaţii găseşti pe www.scoalaadc.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu