marți, 3 aprilie 2012

Gradina Botanica din Bucuresti – pregatita pentru vizitare dupa „Curatenia de Primavara”

Dragi grădinari-voluntari,

Dorim să vă mulţumim pentru că aţi fost alături de noi şi la această ediţie a Curăţeniei de Primăvară din Grădina Botanică “Dimitrie Brândză” a Universităţii din Bucureşti. Am fost peste 200 de tineri elevi, studenţi și iubitori ai Grădinii Botanice ce am reuşit să curăţăm 3 din sectoarele grădinii.


Organizat într-o nouă formulă, evenimentul şi-a propus desfăşurarea pe 4 zile, între orele 8.30 şi 16.30, sub îndrumarea personalului Grădinii Botanice şi a voluntarilor Team Work şi s-a dovedit a fi o modalitate foarte eficientă de a lucra în echipă şi de a socializa, întrucât s-a reuşit curăţarea a patru sectoare din Grădina Botanică. Din cauza condiţiilor meteorologice, curăţenia din data de 31 aprilie s-a amânat, dar participanţii au avut ocazia de a recupera această zi pe 1 aprilie, alături de cei ce se înscriseseră deja pentru duminică. Așadar, acțiunea s-a desfășurat pe o durată de 3 zile.

Împreună am tăiat lăstăriş, am greblat frunze moarte, am strâns ambalaje, am cărat în echipă trunchiuri de copaci. Am avut plăcerea să ne revedem cu unii chiar în ambele săptămâni de curăţenie sau din curăţeniile anterioare. Amintirile de la noi sperăm să vă fi plăcut şi să purtaţi cu mândrie insignele de Grădinari. Nu uitaţi să treceţi pe la grădină să vedeţi rodul muncii voastre.

Am realizat pentru fiecare dintre cele 3 zile un album foto pe pagina de Facebook a asociației noastre. Vă invităm să le vizionați, să puneți tag acolo unde vă recunoașteți și, dacă v-a plăcut de noi la Curățenie, să dați Like și paginii noastre.

Album ziua 1 – 24.03.2012 – Sectorul Decorativ, în spatele clădirii Administrației
Album ziua 2 – 25.03.2012 – Sectorul Grădina Bunicii
Album ziua 3 – 01.04.2012 – Liziera "Cotroceni” și Sectorul Carpați

Mulțumim partenerilor noștri instituționali, Grădina Botanică „Dimitrie Brândză”, Universitatea din București și StartUB, sponsorilor Danone și Tymbark, precum și colegilor din Team Work pentru tot sprijinul acordat în organizarea și desfășurarea celor 3 zile ale evenimentului nostru în condiții cât mai bune!

Să ne vedem cu bine la toamnă!

Echipa proiectului „Grădina Botanică - Grădina Orașului Meu”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu