vineri, 11 mai 2012

Team Work la Targul Educatiei

            La Târgul Educaţiei, printre sutele de elevi dornici să afle mai multe despre una dintre cele mai frumoase etape din viaţă, studenţia, şi facultăţile care şi-au promovat oferta educaţională, s-a aflat şi organizaţia nonguvernamentală Team Work. Astfel, pentru două zile, 4 şi 5 mai, voluntarii Asociaţiei Team Work au promovat cum ştiu ei mai bine proiectele şi activităţile din organizaţie. Am avut un concurs cu premii speciale, le-am dat vizitatorilor ocazia să ne vadă cum suntem, prin filmuleţele de la fiecare departament şi am oferit informaţii şi pliante tuturor vizitatorilor.


            Pe parcursul celor două zile, am organizat un mic concurs care i-a ajutat pe oameni să ne cunoască mai bine. Ce era de făcut? Descopereai prin unirea cuvintelor două proiecte foarte importante pentru Team Work, Curăţeniile în Grădina Botanică şi Amfiteatrul Deschis. Ne-am bucurat când vizitatorii de la stand au reuşit în scurt timp să lege cuvintele şi au primit semne de carte special concepute pentru Târgul Educaţiei, permise de intrare la Grădina Botanică, stickere, bomboane (da, da, am fost darnici) şi multe felicitări din partea noastră.

            Filmuleţele de la Grădina Bunicii, de la revista TeamWorker, Şcoala Team Work şi celelalte proiecte din cadrul asociației au fost văzute de toţi vizitatorii de la stand, iar fiecare dintre ei a plecat cu câte ceva de la standul nostru, fie o informaţie despre proiectele pe care le desfăşurăm şi în care ne implicăm cu mult drag, fie un semn de carte, fie cu câteva zile deja planificate pentru proiectul nostru, Grădina Copiilor. Şi suntem mândri că am reuşit să promovăm şi de această dată cu multă energie, entuziasm şi bucurie, proiectele din Team Work.

            Pe scurt, au fost două zile pline de premii, vizitatori la stand, baloane în culorile Team Work  (albe şi albastre) şi multă voie bună pentru voluntarii Asociaţiei Team Work. Târgul Educaţiei a fost încă un eveniment pe care cu siguranţă îl vom avea în planul nostru şi anul viitor!

           

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu