duminică, 10 noiembrie 2013

Se apropie BUZZ!Camp București!

Ești curios să afli care sunt secretele de carieră ale specialiștilor din companiile de top? 
Dacă ești suficient de ambițios și îndrăzneț cu visele tale, nu uita că te așteptăm la BUZZ!Camp București, în perioada 18 - 22 noiembrie!

În cele 5 zile de desfășurare a evenimentului, vin să vă vorbească despre succes, dezvoltare personală și profesională speakeri motivaționali, oameni de succes și reprezentanți ai companiilor de top din România: Florin Ghindă - Fondator România Pozitivă, Cristian Retegan - Co-fondator Students-Experience Work and Travel, Ivan Patzaichin - campion mondial kaiac-canoe, Vlad Fiscuteanu - Brand Designer, Eusediu Mărgășoiu - Managing Partner The Network, Dana Burghel - Executive & Team Coach Life Coach, Radu F. Constantinescu – scriitor, Ariel Constantinof - Fondator Tribul, Andreea Gârbacea - Coordonator Recrutare Accenture etc.

Vino să interacționezi și cu reprezentanții companiilor partenere în cadrul workshop-urilor susținute la BUZZ!Camp București. Te întâlnești cu: Microsoft, Pepsi, Mercedes-Benz România, GSK, Orange România, Raiffeisen Bank, Lidl România, P&G, Accenture, Wipro Technologies, Leroy Merlin, Cora, Ernst & Young etc.

Înscrie-te acum! Doar cei mai buni 300 dintre înscriși vor fi selectați pentru a participa la eveniment. 

Fii activ în timpul evenimentului și poți câștiga o tabletă

Pentru mai multe informații despre eveniment, vă invităm să intrați pe site-ul BUZZ!Camp Event - www.buzzcamp.ro/event/, pe pagina de Facebook – facebook.com/buzzcamp.ro sau să ne scrieți la adresa info@inspiregroup.ro.

Mesajul lui Ivan Patzaichin, Ambasadorul BUZZ!Camp, pentru participanţi: 
“Nu există o rețetă universală a performanței, dar pe mine m-a ajutat faptul că am fost constant în tot ce am făcut și nu m-am descurajat. Aproape toate succesele mele au început prin a fi eșecuri. Prima dată când am urcat într-o canoe am căzut în primele 30 de secunde. Dar m-am urcat înapoi în barcă. Și, de fiecare dată când am căzut, în viață sau în competiții, am făcut la fel. Însă fiecare trebuie să-și găsească motivația proprie. Iar asta nu e valabil doar pentru sport. Dacă aș fi rămas în Deltă, aș fi fost cel mai bun pescar!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu