miercuri, 8 decembrie 2010

Team Work la Acvariu

Dacă ţi-aş povesti că m-am trezit la ora 3:30 pentru că la 4:30 trebuia să fiu în Gara de Nord, am mers 13 ore cu trenul în frig şi am ajuns acasă la ora 23:00, ce ai zice? Dar dacă în continuare ţi-aş zice că nu au contat nici orele de mers cu trenul, nici cele de stat în frig şi nici somnul pierdut pentru că m-am distrat cum nu o mai făcusem de ceva timp?...
E, acum parcă nu-ţi mai pare atât de rău pentru mine. Aşa mi-am petrecut ziua de 1 decembrie, ziua mea, a ta şi a tuturor.

Împreună cu alţi 4 “matinali” ne-am îmbarcat cu ochii lipiţi în trenul care ne-a dus la Tulcea. Plănuisem de ceva timp această excursie şi s-a dovedit a fi mai plăcută decât mă aşteptam. Primele două ore au fost puţin plictisitoare, întrucât fusesem reticentă la ideea campionatului de şeptică. Dar să ştii că e ca un drog: după ce începi să joci, nu te mai poţi opri… şi uite aşa au trecut următoarele 4 ore jumate (pentru că da, trenul face 6 ore jumate până în Tulcea). Apoi am luat-o la picior, pe faleză, până la acvariu.

Drumul pe faleză: FRIG - echipa Team Work rezistă; PLOAIE - echipa Team Work se echipează şi îşi continuă drumul; GHEAŢĂ - echipa Team Work nu se dă bătută şi merge mai departe!!! Şi uite aşa, am ajuns într-un final la Acvariul din Tulcea (făcut prin Programul de Vecinătate cu Ucraina ). Atât muzeul cât şi acvariul mi-au plăcut foarte mult şi mi-am dat seama că peştii sunt nişte vietăţi extraordinare cu o multitudine de forme şi de culori…dar ce atâta vorbăraie.

Pe drumul de întoarcere adicţia de şeptică a fost brutal întreruptă de o rundă de wist de vreo 2 ore, după care şi-a reluat cursul normal . Le mulţumesc Ancăi, Mădălinei, lui Mircea şi lui George pentru ziua asta frumoasă şi pentru compania lor plăcută.

Aceasta a fost prima activitate a Clubului Team Work şi o puteţi găsi redată şi în imagini pe pagina noastră de Facebook. Ne bucurăm de ziua petrecută împreuna şi sperăm să fie cât mai multe pe viitor.

Alexandra Palaghia, coordonatoare Club Team Work

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu