marți, 9 aprilie 2013

Team Work a fost prezent la Târgul Educaţiei 2013


Târgul Educației organizat de Universitatea din București a devenit deja o tradiție pentru Team Work. Zilele de 4 și 5 aprilie au fost o ocazie minunată pentru a-i cunoaște pe liceenii de clasele a 11-a şi a 12-a, dar şi pe studenţii Universităţii. Și să nu credeți că doar am făcut cunoștință cu ei!

La standul Team Work le-am oferit acadele și semne de carte handmade, pregătite special de team workerii noștri creativi și dedicați, tuturor vizitatorilor care au răspuns corect la câteva întrebări despre organizație şi voluntariat în general. Ba mai mult, cei care au dorit să facă o poză cu rama Team Work, vor avea şansa să câştige un training gratuit organizat de voluntarii Team Work special pentru câştigător şi prietenii/colegii săi, pe o temă la alegere din domeniul managementului de proiect. Mai multe detalii despre concurs puteţi afla de pe pagina noastră de Facebook.
Vizitatorii au avut şansa de a afla informaţii despre Team Work şi activitatea membrilor asociaţiei şi din prezentările şi filmuleţele proiectate la stand pe parcursul celor două zile, imaginile prezentate fiind dovada energiei şi bunei dispoziţii din echipa noastră.

Încă de dimineaţă, ne-am trezit înconjurați la stand de liceeni și studenți veniți să vadă cine e la standul cu baloane, afișe și semnele de carte colorate. Și, spre bucuria noastră, erau câțiva care știau deja cine suntem și ce proiecte avem.

În cele două zile, le-am împărtăşit vizitatorilor experienţele noastre, amintirile şi lucrurile frumoase pe care le-am trăit în Team Work, informaţii despre proiectele pe care le derulăm, detalii despre evenimentele viitoare, am dat premii și am primit feedback-uri pozitive pentru prezentarea și organizarea noastră.

Au fost două zile pline, dar foarte frumoase. Am interacționat cu mulți oameni frumoși și dornici de cunoaștere care pot fi chiar viitorii noștri colegi.
Ne-a făcut o plăcere deosebită să reprezentăm Team Work și anul acesta. Așteptăm cu nerăbdare evenimentele de anul viitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu