sâmbătă, 9 ianuarie 2016

40 de studenti admisi la Scoala ADC 2016


Cea de-a opta ediție a Școlii ADC*RO va începe în luna ianuarie pentru 40 de studenti. Școala va dura patru luni și va cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.


Bursa oferită de Grolsch, care acoperă integral costul școlii, a fost câștigată de Karla Georgescu. Candidații interesați de bursă au avut de realizat un material video de maxim 2 minute, care să răspundă provocării: „How to - Make an online tutorial!”. Toate materialele video au fost urcate pe canalul de YouTube ADC România, iar primele cinci cu cel mai mare număr de vizualizări strânse până pe 25 noiembrie au intrat ȋn etapa finală, ȋn care tutorii școlii au ales câștigătorul.

În plus, anul acesta ADC România a înființat bursa "Ionuț Popescu”, în amintirea art directorului si fotografului care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv. Aceasta va fi în valoare de 500 euro și va fi oferită cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se va situa pe primul loc la finalul școlii.

Cei 10 tutori care vor forma noua generație de tineri creativi sunt: Adrian Preda, Creative Director FRIENDS TBWA/Bucharest, Andrei Tripșa, Creative Partner Three, Cătălin Dobre, Executive Creative Director  McCann Erickson Romania, Claudiu Dobriță, Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci, Creative Director Havas Worldwide ADDV, Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive, Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director Publicis Bucharest, Sorin Trâncă, Managing Partner FRIENDS TBWA/Bucharest, Ștefan Vasilachi, Head of Art Geometry Global și Valentin Suciu, Creative Director Jazz Communication

În cadrul seminariilor, studenții vor avea ocazia să asiste la prezentările tutorilor, pe diverse teme precum: Concept, Strategie, Print, TV, Radio, Online, Publicitate Neconvențională, Campanii Integrate etc. Iar ședintele de lucru cu directori de creație din agenții le vor oferi studenților prilejul de a pune în practică ceea ce au învățat la seminar.

Adina Maria Păcurar, Adrian Costache, Adrian Eremia, Adrian Grigore, Alexandra Popa, Alexandru Dina, Ana Maria Mocăiță, Anamaria Filip, Anita Klein, Călin Radu, Ciprian Mihai, Corina Aldea, Cristina Cazacu, Cristina Stancu, Dragoș Morman, Elena Anghel, George Bucurescu, Horia Ionescu, Irina Guțan, Irina Tănase, Karla Georgescu, Laura Dragonu, Laura Turcanu, Mihaela Dinu, Mihaela Dumitrașcu, Andreea Călărașu, Mihnea Bărbosu, Miruna Anton, Ivan Nicolae, Oana Nichiforov, Octavian Sum, Radu-Marius Rohart, Ramona Scurtu, Raul Gheba, Ruxandra Manea, Şerban Roman, Silvia Toacă , Silvian David, Simona Toader , Tiberiu Alexandru Brîndușoiu sunt cei 40 de participanți.

Mai multe detalii găsiți pe www.scoalaadc.ro.

Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu