Cea de-a opta ediție a Școlii ADC*RO va începe în
luna ianuarie pentru 40 de studenti. Școala va dura patru luni și va cuprinde
atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai
relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor
putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii
școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor
beneficia de internshipuri în agenții.
Bursa oferită de Grolsch, care acoperă integral costul școlii, a fost câștigată de Karla
Georgescu. Candidații interesați de bursă au avut de realizat un material video
de maxim 2 minute, care să răspundă provocării: „How to - Make an online
tutorial!”. Toate materialele video au fost urcate pe canalul de YouTube ADC
România, iar primele cinci cu cel mai mare număr de vizualizări strânse până pe
25 noiembrie au intrat ȋn etapa finală, ȋn care tutorii școlii au ales
câștigătorul.
În plus, anul acesta ADC România a înființat bursa "Ionuț Popescu”, în
amintirea art directorului si fotografului care și-a pierdut viața în urma
incendiului de la Colectiv. Aceasta va fi în valoare de 500 euro și va fi
oferită cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se va situa pe primul
loc la finalul școlii.
Cei 10 tutori care vor forma noua generație de
tineri creativi sunt: Adrian Preda, Creative Director FRIENDS TBWA/Bucharest, Andrei
Tripșa, Creative Partner Three, Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann Erickson Romania, Claudiu Dobriță,
Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci, Creative Director Havas Worldwide
ADDV, Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive, Mihnea Gheorghiu, Group
Creative Director Publicis Bucharest, Sorin Trâncă, Managing Partner FRIENDS
TBWA/Bucharest, Ștefan Vasilachi, Head of Art Geometry Global și Valentin
Suciu, Creative Director Jazz Communication
În cadrul seminariilor, studenții vor avea ocazia
să asiste la prezentările tutorilor, pe diverse teme precum: Concept,
Strategie, Print, TV, Radio, Online, Publicitate Neconvențională, Campanii
Integrate etc. Iar ședintele de lucru cu directori de creație din agenții le
vor oferi studenților prilejul de a pune în practică ceea ce au învățat la
seminar.
Adina Maria Păcurar, Adrian Costache, Adrian
Eremia, Adrian Grigore, Alexandra Popa, Alexandru Dina, Ana Maria Mocăiță,
Anamaria Filip, Anita Klein, Călin Radu, Ciprian Mihai, Corina Aldea, Cristina
Cazacu, Cristina Stancu, Dragoș Morman, Elena Anghel, George Bucurescu, Horia
Ionescu, Irina Guțan, Irina Tănase, Karla Georgescu, Laura Dragonu, Laura
Turcanu, Mihaela Dinu, Mihaela Dumitrașcu, Andreea Călărașu, Mihnea Bărbosu,
Miruna Anton, Ivan Nicolae, Oana Nichiforov, Octavian Sum, Radu-Marius Rohart,
Ramona Scurtu, Raul Gheba, Ruxandra Manea, Şerban Roman, Silvia Toacă , Silvian
David, Simona Toader , Tiberiu Alexandru Brîndușoiu sunt cei 40 de
participanți.
Mai multe detalii
găsiți pe www.scoalaadc.ro.
Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul
publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.
Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv
este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în
legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.
The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute,
The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala
ADC*RO şi ADC*RO Awards.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu