vineri, 21 septembrie 2012

Oportunitate: bursă integrală pentru Școala ADC*RO


Dragi prieteni și mai ales prieteni pasionați de publicitate, iată o oportunitate foarte interesantă de la Școala ADC*RO:

Grolsch oferă o bursă integrală pentru Şcoala ADC*RO


17 septembrie:  Cei care doresc să urmeze cursurile Şcolii ADC*RO pot aplica acum pentru o bursă integrală, în valoare de 500 euro, oferită de Grolsch.

Pentru a aplica, participanții trebuie să susțină un examen de creativitate, care va avea loc în Energiea pe 6 octombrie, la orele 11:00. Înscrierea la examen se face trimiţând un email la teodora.calin[at]institute.ro. Viitorii studenți trebuie să se prezinte la Energiea cu un ad de presă preferat şi să rezolve două probe creative.

Selecţia va fi făcută de către tutorii şcolii. Pentru a putea intra în posesia bursei, câştigătorul trebuie să completeze şi să treacă cu brio şi de testul de admitere al Şcolii ADC*RO. Câştigătorul bursei va fi anunţat odată cu lista celor admişi, la sfârşitul lunii noiembrie, urmând ca, în luna ianuarie, Şcoala ADC*RO să îşi deschidă porţile pentru cea de-a cincea ediţie.

Mai multe informaţii despre condiţiile de participare pentru această bursă găsiţi pe www.scoalaadc.ro

“Briefurile pe care le primesc studenţii în cadrul Şcolii ADC de la cei mai exigenţi directori de creaţie din România sunt cu siguranţă nişte provocări, iar Grolsch se bucură să lanseze una din aceste prime provocări ", a declarat  Andrei Lăscuţ - Brand Manager Grolsch.

Şcoala ADC*RO, primul proiect ADC România, este o şcoală de concept care se adresează celor care vor să îşi dezvolte aptitudinile creative.

Şcoala ADC*RO îşi doreşte să impună un standard în publicitate, să creeze un mediu competitiv şi să formeze o generaţie de tineri de care industria publicitară să fie mândră.


Grolsch este un brand premium de origine olandeză. Cu un istoric ce prezintă 400 de ani experienţă, Grolsch foloseşte şi astăzi reţeta şi secretele primite moştenire. Brandul se adresează tinerilor nonconformişti, atraşi de arta contemporană şi activităţile experimentale. Sloganul sub care activează Grolsch este “Proud sponsor of the Experimentalists”.

The Institute este fondator al AdPrint, Internetics şi Institute, The Magazine, organizator al Effie Awards, Şcoala ADC şi 10 ani de creativitate românească.


Pentru mai multe informaţii contactaţi:
Maria Neneciu
PR Officer
The Institute
Mob: 0730 709 478

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu