Dragi prieteni și mai ales prieteni
pasionați de publicitate, iată o oportunitate foarte interesantă de
la Școala ADC*RO:
Grolsch oferă o bursă integrală pentru Şcoala ADC*RO
17
septembrie: Cei care doresc să urmeze cursurile
Şcolii ADC*RO pot aplica acum pentru o bursă integrală, în valoare de 500 euro,
oferită de Grolsch.
Pentru a aplica, participanții trebuie să
susțină un examen de creativitate, care va avea loc în Energiea pe 6 octombrie,
la orele 11:00. Înscrierea la examen se face trimiţând un email la
teodora.calin[at]institute.ro. Viitorii studenți trebuie să se prezinte la
Energiea cu un ad de presă preferat şi să rezolve două probe creative.
Selecţia va fi făcută de către tutorii
şcolii. Pentru a putea intra în posesia bursei, câştigătorul trebuie să
completeze şi să treacă cu brio şi de testul de admitere al Şcolii
ADC*RO. Câştigătorul bursei va fi anunţat odată
cu lista celor admişi, la sfârşitul lunii noiembrie, urmând ca, în luna
ianuarie, Şcoala ADC*RO să îşi deschidă porţile pentru cea de-a cincea ediţie.
Mai multe informaţii despre condiţiile de
participare pentru această bursă găsiţi pe www.scoalaadc.ro
“Briefurile pe care le primesc studenţii
în cadrul Şcolii ADC de la cei mai exigenţi directori de creaţie din România
sunt cu siguranţă nişte provocări, iar Grolsch se bucură să lanseze una din
aceste prime provocări ", a declarat Andrei Lăscuţ -
Brand Manager Grolsch.
Şcoala ADC*RO, primul proiect ADC România,
este o şcoală de concept care se adresează celor care vor să îşi dezvolte
aptitudinile creative.
Şcoala ADC*RO îşi doreşte să impună un standard în publicitate, să creeze
un mediu competitiv şi să formeze o generaţie de tineri de care industria
publicitară să fie mândră.
Grolsch este un brand premium de origine olandeză. Cu un
istoric ce prezintă 400 de ani experienţă, Grolsch foloseşte şi astăzi reţeta
şi secretele primite moştenire. Brandul se adresează tinerilor nonconformişti,
atraşi de arta contemporană şi activităţile experimentale. Sloganul sub care
activează Grolsch este “Proud sponsor of the Experimentalists”.
The
Institute este fondator al AdPrint,
Internetics şi Institute, The Magazine, organizator al Effie Awards, Şcoala ADC
şi 10 ani de creativitate românească.
Pentru mai multe informaţii contactaţi:
Maria Neneciu
PR Officer
The Institute
Mob: 0730 709 478
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu