45 de studenți au fost admiși la cea de-a
șaptea ediție a ȘCOLII ADC*RO, care va începe în luna ianuarie și va dura patru
luni de zile.
Pe parcursul ȘCOLII ADC,
studenții vor participa la seminarii și
tutorate susținute de unii dintre cei mai importanți directori de creație din
România: Andrei Tripșa (Founder & Creative Partner Three),
Adrian Preda (Creative Director Friends TBWA/Bucharest), Cătălin Dobre (Group
Creative Director McCann Erickson România), Claudiu Dobriță (Creative Director
Draftfcb București), Dorian Pascuci (Creative Director Havas Worldwide ADDV),
Mihai Gongu (Creative Director GMP Advertising), Mihnea Gheorghiu (Group
Creative Director Publicis Bucharest), Sorin Trâncă (Managing Partner Friends
TBWA/Bucharest), Ștefan Vasilachi (Head of Art Geometry Global) și Valentin
Suciu (Partner & Creative Director Jazz Communication).
Cursurile Școlii se vor defășura în perioada ianuarie – aprilie
2015 și acoperă teme precum: strategie, structura unei
agenții de publicitate sau concept, pe principalele medii de comunicare: TV, Radio, Print, Outdoor, BTL, Online. La
sfârșitul școlii studenții își vor alcătui portofolii care vor fi evaluate de
tutori pentru stabilirea unui clasament final, iar cei mai buni absolvenți vor
avea șansa să efectueze stagii de internship în cadrul agențiilor implicate.
Lista celor admiși la ediția de
anul acesta: Adina
Aruştei, Adina Cirstea, Adrian Pașita, Alexandra Achim, Alexandru Bratu,
Alexandru Macarescu Rotari, Alexandru-Victor Trifan, Alin-Gabriel Grămescu,
Anca Barbu, Andrei Ionica, Aurora Gheorghita, Bogdan Daradan, Cătălin Leontie,
Daniel Ileana, Denise Ene, Diana Andreea Duca, Diana Bercu, Dragoș-Ionuț
Cristea, Elena - Nicoleta Munteanu, Elena Balaci, Elena Covali, Francisc
Mocanu, George Mihaiu, Ion-Anton Georgescu, Ionuţ-Eduard Cîrstea, Iulia
Georgescu, Iustin Nicolae Voina, Laura Corina Potopea, Maria Doda, Mihaela
Chiselita, Mihai Torsan, Mirona Pintilie, Octavian Florea, Radu Gabriel Suciu,
Raluca Ştefan, Raluca Stoica, Roxana Bejinariu, Roxana Teodoru, Ruxandra Manea,
Ruxandra Melinte, Silvana Frȋnculescu, Silvian David, Silviu Antohe, Simona
Miron și Teodor Petrișor Chiripuci
Bursa integrală, în valoare de 500 euro, oferită
de Grolsch pentru Școala ADC*RO a fost câștigată de Ion-Anton
Georgescu, în urma unui examen neconvențional susținut la Institute, The Café,
care a constat în trei probe care au testat creativitatea, dar și
spontaneitatea studenților: “Choose your Superhero”, la care aceștia își alegeau un personaj și
îl tranformau în endorser, “Connecting Brands”, o probă care s-a bucurat de mult
succes, unde participanții făceau cele mai neobișnuite conexiuni între branduri
existente și proba de întrebări-fulger- “Think Fast”. Selecția a fost făcută de Andrei Tripșa
și Ștefan Vasilachi.
Școala ADC*RO este prima școală de concept din România,
dedicată tinerilor interesați de domeniul publicității. Mai multe detalii despre tutori și despre
portofoliile studenților din anii trecuți, găsiți pe www.scoalaadc.ro. Acesta
este un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu