Cea mai amplă
campanie de educație ecologică și mediu din România „EcoAtitudine=Responsabilitate,
Informaţie, Acţiune”, a ajuns la final, după un maraton de mai bine de două
luni în slujba unui mediu sănătos.
62.468 de elevi
din școlile românești s-au întrecut în colectarea cât mai multor kilograme de
deșeuri, sortate pe tipuri de catogorii: plastic, hârtie și carton.
Campionii
reciclării au fost premiați cu laptop-uri, camere foto, imprimante, tablete,
smartphone-uri și ghiozdane cu rechizite, în cadrul a două festivități, care au
avut loc la sfârșitul lunii noiembrie, una la București, cealaltă, la Deva.
A doua etapă a
campaniei EcoAtitudine 2014 a fost definită de trei parametri importanți:
- numărul dublu de
elevi (62.468), precum și numărul dublu de școli (111) implicate în campanie,
față de oricare altă etapă de până acum;
- numărul
concursurilor pus la dispoziție elevilor;
- numărul de
premii pus la bătaie, peste 60.
„Reciclarea EcoAtitudine”, „Agentul EcoAtitudine”, „Mugur de Verde” și „Ia atitudine, fii eco” sunt cele patru
concursuri lansate de EcoAtitudine la începutul acestei a II-a etape, unde aceștia
s-au putut exprima, crea, dar mai ales au putut colecta selectiv deșeuri pentru
reciclare.
Lista câștigătorilor este disponibilă pe
pagină oficială a campaniei www.ecoatitudine.eu
Campania EcoAtitudine, este gândită în așa fel, încât pe parcursul a zece
ani de desfășurare, 2010-2020, să dezvolte atitudini responsabile față de mediul
înconjurător.
Scopul acestui proiect este implicarea a peste 1.000.000 de elevi și
profesori din România.
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul oficial
al campaniei: www.ecoatitudine.eu sau
pe pagina oficială de facebook: „ECOATITUDINE OFICIAL”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu