Dacă crezi că ai idei bune, imaginație și te
consideri o persoană creativă, îți poți încerca puterile în cadrul celei mai
inedite școli de concept din România- Scoala ADC*RO. Înscrierile pentru cea
de-a opta ediție a școlii au loc în perioada 7 octombrie – 25 noiembrie 2015.
Cei care
sunt interesaţi să se înscrie la cursurile școlii o pot face online, pe www.scoalaadc.ro , rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de
admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii
admişi vor avea de achitat o taxă de 500 de euro.
Pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor creativi, Grolsch oferă și ȋn acest an o bursă care acoperă integral costul școlii. Candidații interesați de bursa oferită de Grolsch pentru cea de-a opta
ediție a Școlii ADC*RO trebuie să realizeze un material video de maxim 2 minute, care să
răspundă provocării: „How to - Make an
online tutorial!”. Ȋnscrierea se face printr-un mail trimis pe adresa bursagrolsch@scoalaadc.ro,
cu materialul video realizat ȋnsoțit de un titlu și o scurtă descriere ȋn
română și date de contact. Ȋnscrierile sunt deschise până pe 15
noiembrie. După finalizarea ȋnscrierilor pentru bursa Grolsch, toate materialele
video vor fi urcate pe canalul de YouTube ADC România, iar primele
cinci cu cel mai mare număr de vizualizări strânse până pe 25 noiembrie intră ȋn etapa finală, ȋn care tutorii școlii
aleg câștigătorul. Toate
detaliile legate de bursa Grolsch sunt disponibile pe www.scoalaadc.ro, ȋn regulamentul
dedicat provocării.
Câștigătorul bursei va fi anunțat in luna
decembrie, odată cu lista celor admiși la cea de-a opta ediție a Școlii ADC*RO.
Pentru a câștiga
bursa Grolsch, candidații
trebuie să
completeze și testul de admitere de pe siteul școlii și să fie declarați admiși după evaluarea făcută de tutorii școlii.
Cursurile vor
începe în luna ianuarie 2016 și vor dura patru luni, iar pe parcursul acestora,
studenții vor dobândi aptitudini creative și vor putea pătrunde în universul
întortochiat al publicității. Școala
cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre
cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul
școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi
evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei
mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.
Mai multe
detalii găsiți pe www.scoalaadc.ro.
Scoala ADC*RO este o școală de concept,
dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO),
organizat de The Institute.
Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv
este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în
legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.
The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint,
Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al
Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu